Background Mobile
Let's make it Fun, Better, Yum!
Menu

Na de succesvolle introductie van de LET'S groente- en fruitsnoepjes, de YUMMY VEGGIE CANDIES, is het tijd om het volgende product in Nicolette van Dam haar foodlijn LET'S MAKE IT FUN, BETTER, YUM! te introduceren: SHAKIE PANCAKIE.

Deze groente- en fruit pannenkoeken zijn in drie verschillende smaken verkrijgbaar met ieder een eigen kleur: STRAWBERRY (rood), CARROT (oranje) en BANANA/SPINACH (groen). Je maakt ze heel simpel: even water toevoegen aan de SHAKIE PANCAKIE knijpfles, dan schudden, en hup in de pan. Je kunt zelf de leukste vormpjes en gekste figuren creëren of de verschillende kleuren beslag in één pannenkoek laten terugkomen. Topping heb je niet nodig, want de smaken zijn van zichzelf al verrassend en puur.

SHAKIE PANCAKIE maakt van groente eten een feestje. En dat is ons doel: het hele gezin op een FUN manier kennis laten maken met groente en fruit.

Over LET'S MAKE IT FUN, BETTER, YUM:

Voeding loopt als rode draad door haar leven: als dochter uit een horecagezin stond het thema eten dagelijks centraal in haar leven. En nog steeds; samen met haar broer Sebastiaan heeft Nicolette Brasserie Van Dam en bezorgen ze dinerboxen door het hele land. Door de jaren heen presenteerde ze verschillende programma’s over voeding. Als ambassadeur van UNICEF is ze al jarenlang het gezicht van voeding campagnes waardoor ze veelvuldig betrokken is geweest in problematieken rond ondervoeding én overvoeding. ‘Zowel over- als ondervoeding zijn een zeer slechte start voor een kind, en het kan op de langere termijn schadelijke gevolgen hebben. Daarom is het zo belangrijk om kinderen al op jonge leeftijd mee te geven dat voeding en dus het eten van groente en fruit het fundament zijn van een gezonde leefstijl. Hun behoefte om te snoepen zal er altijd zijn. En dat is oké, want nu is er LET’S MAKE IT FUN, BETTER, YUM! een compleet nieuw foodconcept,’ aldus Nicolette. Uniek aan het foodconcept is de betrokkenheid van haar dochters Lola en Kiki. Vanaf het eerste moment zijn ze betrokken geweest bij de ontwikkeling van het concept middels proefsessies en het uitwerken van de thema’s rond de drie smaken. ‘Kinderen zijn eerlijk, en dat is precies wat we nodig hebben. Is het vies of mwah, dan zegt een kind dat meteen. Maar vinden ze het lekker, dan weet je zeker dat het ook écht YUM is!’

Partner NMK Esbaco:

Met haar missie: ‘het hele gezin op een leuke manier kennis laten maken met groente en fruit’ vond Nicolette de ideale partner in foodproducent NMK Esbaco, een derde generatie familiebedrijf dat 100 jaar geleden begon als lokale bakkerij. Het bedrijf is uitgegroeid tot een wereldwijde foodproducent en ontwikkelaar die zich richt op maatwerk in de retail en de industrie. De ontwikkeling van het foodconcept Let’s Make It Fun, Better, Yum! is in volle gang en er zullen dit jaar verschillende nieuwe productconcepten gelanceerd worden gericht op groente en fruit.